Pages

raihana

raihana

Tuesday, May 4, 2010

bagaimana cara hilangkan rasa benci pada seseorang??????????

kita semua mesti ade rase benci kan? kenapa kita benci seseorang atau sesuatu benda?
emmmm...macam2 alasan yang akan kita berikan...tapi bila kita dah benci seseorang bagaimana cara untuk kita menghilangkan rasa benci itu?....ye lah, tak elok nak benci membenci...
orang kate benci tu datangnya dari rasa sayang...betul ke? macam aku, aku amat bencikan seseorang, terlalu benci...apa yang die buat padaku membuatkan aku teramat benci padanye...tapi sekarang aku tak mahu mengingatkan ape2 pun tentang die, tapi perasaan benci ini selalu mengingatkan aku pada apa yang telah dia lakukan...emmmmm...

No comments:

Post a Comment

Post a Comment