Pages

raihana

raihana

Wednesday, May 5, 2010

bunuh diri penyelesai masalah???

KUALA TERENGGANU: Seorang lelaki sempat meninggalkan sekeping nota berbunyi ‘ayah minta maaf kerana terpaksa ambil jalan singkat bagi menyelesaikan masalah’ sebelum menusuk dadanya dengan sebilah pisau lipat, malam kelmarin.


Nota terakhir itu ditemui sepasukan anggota polis di sisi mayat Khairuddin Wazir Khan, 41, yang dipercayai membunuh diri selepas menghadapi tekanan perasaan ketika bersendirian di dalam bilik tidur rakannya di Blok Cempaka B, Flet Sri Kolam di sini.

Mangsa yang menumpang bilik rakannya di flet berkenaan kira-kira hampir dua bulan lalu mengalami tekanan perasaan akibat masalah rumah tangganya dan terpaksa berpisah sementara dengan isterinya.
Mayat Khairuddin ditemui rakan serumahnya dikenali sebagai Zamri, 36, dalam keadaan terlentang di bilik tidurnya ketika membuka pintu selepas pulang bekerja, kira-kira jam 11.30 malam.
Zamri berkata, ketika memasuki rumah, dia mendapati pintu bilik tidurnya tidak tertutup rapat dan menolak pintu berkenaan untuk bertanya khabar kerana sudah biasa berbuat demikian setiap kali pulang kerja.
Sementara itu, jurucakap polis Kuala Terengganu ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut.

No comments:

Post a Comment